onsdag 30 mars 2011

Onsdag, men kunde lika gärna varit torsdag.

Hej mina fina!

Nu var det sådär jättelänge sen vi sågs igen. Vi har ju inte ens firat dig Drugey! En härlig utekväll skulle vi ju ta ju!

Jag har så fullt upp hela tiden att jag inte riktigt an engagera mig i något. Det ena tar ut det andra liksom. Och jag vet att jag inte ska klaga, somliga (Pördey) jobbar typ 12 timmar om dagen och det gör inte jag. Men jag har liksom så många bollar i luften hela tiden (ingen av bollarna är särskilt rolig tyvärr), och ännu värre blir det nu när jag inte bara har en kurs i skolan, utan två stycken parallellt. Det var klaget för denna gång.

Jag vill jättegärna ses i helgen, vad säger ni? Sexey skulle kanske åka skidor någon dag, men vi kan ju enas om den dagen hon inte åker. Hur ser det ut för er andra (om ni ens läser??)?

Middag hemma hos någon eller ute, en öl på stan, brunch på söndag. Vad som helst! Det vore väl trevligt hörni!

Nej nu ska jag iväg på möte med mitt utskott!
Hörs, puss o kram, syns på stan (i helgen?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar