söndag 13 mars 2011

Tänkarmaskinen på högvarv.

Jag har haft en riktigt pissig senaste vecka, och den enda anledningen till det är jag själv. Mitt huvud har bestämt sig för att börja älta en massa stora livsfrågor som bara gör mig skakig och bajsnödig att tänka på som: Vad gör jag med mitt liv? Vad händer efter döden? När kommer jag att dö? etc. Det finns ingenting som gör mig så arg som jag kan bli på när mitt psyke inte vill samarbeta. Jag mår bara dåligt av att tänka på döden. Det finns ingenting rogivande i det, ingenting utvecklande utan bara destruktivt och obehagligt.

Jag antar att alla tänker på sådana här saker med jämna mellanrum men vad jag inte kan förstå är hur man hanterar det. Finns det någon som klarar av att leva ett lyckligt liv, på riktigt? Jag känner att jag verkligen behöver lära mig att hitta avknappen på min hjärna nu. Det är hög tid. Och finns det inget annat sätt får jag väl i värsta fall återvända till att bli Drugey. Det är bara så synd att det finns så många frågor som inte har några svar. De frågorna förtär mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar