onsdag 2 mars 2011

Gentleman

Hej hopp snopp!

Igår kom Micke på middag...kille från gärdet som bjöd med mig på Raw comedy för några veckor sedan.
Han kom med sin vrålsnygga porshe och så hade han en enorm bukett med fina blommor till mig!
Han är gentlemannen och svärmorsdrömmen! Han har mål i sitt liv...men ack så tråkigt, vi har inte samma värderingar om saker och ting.
Jag ser pengar som en mindre sak bland mina mål i livet.Dock är pengar viktiga att ha. Men kanske inte de där materialistiska drömmarna om ett baotahus i fina delarna av Täby,semesterhus i fjällen och allt som kommer med i de där drömmarn...ni vet vad jag menar?!
Jag vill bo trivsamt och fint klara mig ekonomiskt och vara nöjd med min tillvaro, vart det nu än är..sthlm, frankrike, fillipinerna eller wherever, men min familj!

Där är jag och Micke väldigt olika! Och det stör mig enormt mycket! inte faktum att vi är olika, utan själva olikheterna...hns sätt att se på livet.$$$
Så det får vara ,helt enkelt!

Men är det inte typiskt att de som skulle göra livet väldigt enkelt och bra... det passar mig inte alls!att jag dras till lite problem.

Idag sitter jag och Oar mig för att jag tränat för hårt.Min kropp värker och jag kan knappt röra på mig. Nu har jag lyckats vara på gymmet minst 3 gånge ri veckan i 6veckor:) Har dock inte ändrat min kost alls! För att inte vara grym mot mig själv så tar jag det långsamt långsamt. Byter jag kost i det här träningstempot så kommer det nog ske större förändringar.
Hur skönt är det inte att träna?! man blir så glad och nöjd efteråt!
Cooley har ju också kommit igång nu vad jag förstått! duktigt!
Ni andra SATS medlemmar.... varför vill ni inte gå med mig;( det som vore så skoj!

Apropå skoj! för i helvete tjejer! ska vi ut i våra snyggaste dressar och dansa eller whaat?!!


10 dagar kvar till lanzarote

puss
//
sexless sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar