onsdag 23 februari 2011

Trasselsudd här!

Kolla min frisyr!



Okej, jag har varit sugen på våfflor i flera veckor nu. Är det någon av er som har ett våffeljärn och bjuder in till våffelfest? Please, jag dör av denna craving!

Nu: köra järnet med plugg i någon timme till. Ska INTE distraheras av internet (livsfarligt att surfa när man ska plugga!!) och imorgon bitti ska jag, hör och häpna, gå och träna innan jobbet!

Och jag är sjukt imponerad av din kondis Drugey. Jag är ingen konditionsmänniska för fem öre. Inte ens när jag tränade 5 gånger i veckan skulle jag kommit i närheten av din tid! Jag skulle aldrig ens orka jogga 7 km! (mest på grund av min sugiga kondis, men också för att det är sjukt långtråkigt!)

Men ni som tränar, har ni några tips? Tips för att motivera sig och ta sig tid, och tips för själva träningen såhär i början när man är helt otränad? Tycker att det är lätt att man tar ut sig för mycket och bara mår dåligt och blir trött hela dagen efteråt. Men samtidigt vill man ju märka resultat efter ett tag, vilket jag tycker verkar närmast ouppnåeligt om man "bara" ska träna 2 gånger i veckan.


Nu blire plugg igen! Och vad är det jag har hört om att Sexey ska på resa?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar