tisdag 8 februari 2011

spinning med pulsband....

What and the what what!??
Jag tränar aldrig med pulsband eller sådana redskap... men jag var på ett spinningpass idag då alla har ett pulsband med ett nummer på sig. Ingen vet vilket nummer de andra har.
Och på skärmen längst fram så ser man sin puls och utifrån sin maxpuls så ska man träna efter % av sin kapacitet... eeeh okej!?
Jag körde på som vanligt...tills jag inte ser nagonting för att svetten rinner igen för ögonen... då hör jag att tränaren säger" NR 26(JAG) måste ta det lite lugnare...du är upp på din maxkapacitet sedan början av passet) HA HA HA okej! Då vet jag varför jag är så slutkörd jämnt! För jag kör i 100 hela tiden!Inga ursäkter!Fullt ös medvetslös! Min kollega bredvid mig stirrade på mig(jag kör med stängda ögon)och sa "du är fan inte klok, hur orkar du?!"Hon listade väl ut att det var jag sm var nr 26.
Vad drar jag för lärdom av det!? Hmm jag kan ta det lite lugnare... men hur gör man det när man kört i 120 hela sitt liv?! jag vet inte hur man gör när man tar det lugnt på träningen...??när man tränar så ska det ju kännas jobbigt för kroppen!

Nu sitter jag på jobbet efter passet och dricker vatten som en kamel som samlar till sina pucklar! Läser Cooleys inlägg och förstår känslan så väl.. det ända man kan göra i sådana situtaioner är att tvinga sig ut i solen och ta en prommis ett tag för att komma på rätt bana...eller man och man.. jag! Idag mår jag bra och det är tack vare att jag tränat och rört på mig!det tog emot så sjukt mycket att börja trän igen!Men jag mår såå mycket bättre när jag sätter igång men kroppen!

Jag ska ta en prommis från jobbet till gärdet efter jobbet idag!Den som vill hänga på är hjärtligt välkommen!Cooley,hjärtat, starka person!!! upp med hakan och boosta dig med någonting du tycker om*!Tänk på den härliga festen och utgång som väntar oss på fredag;)!

Sitter och lyssnar på HOUSE i min mobil...har skaffat mig spotify premium! grymt!
Piggar upp mina dagar kan man säga!gör det ni med!ha ha ha jag får ingen provision på detta inte...bara grymt nöjd! 99pix i månaden för all musik man kan tänka sig!
Nä nu sitter jag och skriver massor av srappakalja känner jag!

imorgon ska jag träna spinning/core kl 12 södrastation! häng på ni med sats-kort!
kram!
/sexey utan sex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar