torsdag 17 februari 2011

Fjouumm

Tentaplugg, detta märkliga fenomen. Alla mina nyfunna klassisar sitter på studentpalatset dagarna i ända, men jag har min egna taktik. Nej det har jag inte. Jag bara gör lite. "Pluggisarna" sa här om dagen att de har får bättre pluggdisciplin ju längre de pluggar. Objection your honor säger jag då! Jag är tvärt om. Har insett att man brukar klara sig rätt bra utan att bajsa på sig av stress och intensiva pluggnätter. Men idag har kanske varit lite väl oproduktiv... Det enda jag har åstadkommit idag är ett bröd. Och det har jag inte ens bakat än, haha! Men snart ska degklumpen formad som en sjögurka in u min lillalilla ugn. Burn mother fucker!

Jag vill ha ett nytt jobb! Och en ny kurs!

Ser fram emot imorgon trots att det är tenta. Jag ska nämligen tvätta håret då är det planerat. Jippie! Det skulle ni också säga om ni hade sett min skalle. Tur att jag är förkyld och inte har något luktsinne, misstänker nämligen att en någon unken doft kan sprida sig från mitt svall. Neeej blä, så skitigt är det inte. Man blir lite störd när man bara sitter inne i flera dagar i sträck utan mänsklig kontakt!! AAaaiiiiiooooohahaaaaa. Koko!

Lite tenta och kontakt med världen utan för dessa 29 kvadrat så är jag nog på banan igen! Känner för en make-over. Vill ha en ny garderob!

Jaha, det var allt. Ni ser var produktiv jag är, intressanta iakttagelser bara sprutar ur mig! (not)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar