måndag 7 februari 2011

Supermys

Det var så mysigt att ha er hos mig i lördags kväll!
Jag höll dock Nördey vaken (som sov över) med snarkningar!tydligen ha ha ha

Jag tränade igår och tog efter det en promenad ensam från telefonplan till Gärdet, dock med hjälp av en liten tur med färjan mellan slussen-djurgården.
Fantastiskt väder!
Solen sken och luften kändes extra ren då den var krispig och kall mot huden.
Att promenera ensam och rensa tankarna från allting och komma till insikt med vissa saker är skönt. Att stå ute på djurgårdsfärjan ensam utan någon att prata med och med knappt några folk på båten och njuta av solen och vinden och stockholm dränkt av ljus efter en så lång tid i idé... underbart!
Sedan åt jag ensam och läste tidningen på en liten sushibar på gärdet...
Jag avnjöt ett varmt bad då jag helt plötsligt började gråta. Som att rena själen från det onda.La mig i sängen och tittade på "En idiot på resa" på SVT Play! Måste ses! skitkul verkligen! Nästa avsnitt går imorgon kl 23.30 på 2an tror jag.
Men det är på tok för sent!

Unna sig ensamtid på riktigt är underskattat och behövs ibland!
Testa en dag för er själva... stäng av mobilen och gör allt ni känner för...bio, middag,promenad, träning...ensam.

Hörrni se MR Nobody...den var bra! och härlig musik i filmen:)
Bokat upp mig på ett träningspass kl 6:45 imorgon bitti..det kallar jag duktigt!

Nu måste jag väl på saker gjorda på kontoret.

Hoppas ni alla mår bra!Älskar er:)... yes i do!!



//Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar