torsdag 2 september 2010

Poff!

Jajjemen, hösten är kommen! Jag är igång med brödbaket igen efter en sommar med köpebröd, usch och fy! Haha, pretto.

Min skola började i måndags och nästa föreläsning är på fredag. Alltså en hel vecka utan något att göra! Lyxproblem tänker ni, men jag avskyr att inte ha något att göra! Har traskat runt lite på söder och i stan, tvättat, bakat flera bröd, rensat garderoben lite, tränat, beställt kurslitteratur, storhandlat med bilen själv (!!) osv. Men jag kan inte komma på fler saker att göra! Bara en dag kvar att döda nu. Har inte heller fått min litteratur så jag kan inte plugga. Hmm... Borde kanske försöka ta mig ut iaf så att man får en dos solljus. Jag märker redan att jag börjar bli mycket tröttare, antar att det är minskningen av ljusa timmar. Jag är i alla fall glad att jag inte är en av gruvarbetarna i Chile, de kan inte ha mycket solljus 700 m under marken.

Så mina byxvänner, vad säger ni om fredag? Pördey säger ja, Sexey säger ja, Nördey säger nja/nej, Cooley säger ja. Vad säger Drugey? En liten get-together i höstens ära vore väl på sin plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar