torsdag 2 september 2010

hey babes!





Hej läderbrallor!!

Vad jag har saknat er!
Har haft så sjukt mycket sedan jag kom hem från min semester!
Har fått en ny tjänst på jobbet som kommer att innebära en del resor till london och baltstaterna... sick sick sick .Mycket att göra!Men attans vad skoj det är att jobba med hjärnmusklerna lite!

Jag kommer läsa upp min matte B på komvux på 2månader from oktober..vilket kommer att innebära mycket plugg! 9h på komvux per v och massor med plugg hemma efter jobbet!Please ,kan ni hjälpa mig?? jag vet att jag kommer behöva lite mattestuga:)

Jag hoppas vi kan äta en bit god mat imorgon!Vore såå mysigt!och kul att klä upp sig och flörta runt lite!!
Hösten är kommen! Och jag bara ÄLSKAR hösten.Som Drugey sa, så är det så skönt att mysa hemma,laga middagar,prommenera i höstlöven och inte minst så är det sååå snygga klassiska kläder!Yeah baby!
Jag var ute och plockade svamp med mr upttagen förra helgen..mysigt i solen!

Idag var jag ute och handlade en ny bh och trosor till det.Skickade mms till Cooley och fick lite smakråd! Det blev en spetsbh utan vadering!Premiär på den!Såå sexigt :) Lovelove!Nu måste jag bara hitta någon att visa den för;)
Hur går det med blinddateandet?? har ni skramlat ihop några killar åt mig?Det vore ju såå roligt om ni kunde göra det!Please!!

nu ska jag återgå till min nya bok

Ciao bellas
//Sexey

1 kommentar:

  1. Man ser lite bättre på dessa bilder än den lilla i mobilen, och jag måste säga att den är skitsnygg!! Jag vill också ha!

    //Cooley

    SvaraRadera