onsdag 22 september 2010

det går...inte så bra nu.

Hej kära brallor!

Sitter på jobbet nu och känner skit skit skit skit!
Jag känner ofta att lyckor /olyckor gärna hopar sig i vågor...Jag är nu inne i en olyckshop där allt bara går åt fanken!

1.Min bror och jag har bråkat till den grad att vi antagligen int ekommer att höras mer.
2.jag har apmycket på jobbet och har precis blivigt utelåst ur mina mailboxar som jag BEHÖVER för att kunn ajobba.
3.pappa ska testa sin prostatacancer och jag är väldigt orolig!(hoppas det inte hör till olyckshopen för då går jag under lite grann)
4.gammelmorfar håller på att dö.
5.mamma fick inbrott i sin lägenhet igår.
6.idioten mr upptagen stör mig med sin närvaro!

Det är saker som inte händer mig som person men som berör mig väldigt mycket!
Jag mår trots omständigheterna väldigt bra! Men behöver lite uppmuntran!
Skulle vilja bli onykter i ert sällskap och ha roligt ett tag!
Eller så kan en bio och fika bli en hit!Söndag?KAN NI?

Så drugey goes red hed om jag förstått rätt??Cooolt ! En anledning att fira med ett glas champagne tillsammans tycker jag! Jag har en god sådan hemma! SKÅL FÖR RÖDHÅRIGA,BRUNETTER OCH BLONDIES!

Och där sätter jag punkt för idag!
Vi håller tummissar för våran Cooley idag!fråga mig inte varför bara gör´t!
Cooley ska faktiskt titta förbi mig på jobbet och dricka äckligt kaffe!tjohooo

puus och kram!
saknar er väldigt mycket!

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar