måndag 13 september 2010

Bakishelg nr 1!

Härligt! Känner mig inte bakis längre!

Först vill jag säga tack för i fredags, jättekul att se pördeys nya place och dricka (för mycket) vin med er där! Vad som skedde efter detta är liksom lite blurrigt i minnet, haha! Kul när man går några kvarter och in på den där "bargatan" (?) och att man tror att man är utomlands för att man inte känner igen sig... O herregud! Lördagen var inte den bästa dagen, den spenderades i horisontellt läge i soffan. På något sätt lyckades jag få i mig en klunk vin på kvällen, och även om det var jäkligt osmakligt så kändes det bättre, och jag och killen gick en kortis på en fest hemma hos en tjej på söder. Var trevligt att komma utanför dörren efter en sådan hemsk dag som lördagen var, haha. Igår mådde jag ändå hyfsat bra, skulle gå på fotografiska, men kom dit och kön var 100 meter lång. Hejdå sa jag och gick hem och lagade boef bourguignon!

Bilder har efterfrågats av Drugey, så här kommer några! Alla hade fruktansvärt röda ögon (oklart om det var på grund av alkoholmängden som intagits eller inställningarna på kameran) så jag har försökt ta bort det, därför kan vissa ögon se ut lite som fiskögon. Men det får ni leva med!











Den tredje bilden från botten är kul, Lollo på safari, haha

1 kommentar: