torsdag 4 november 2010

Sömnlöshet.

Många saker blir bättre av att träna regelbundet: Man blir snyggare, gladare och piggare. Dessa tre egenskaper är i allmänhet något jag suktar efter - jag är gärna allt det där, bara inte nu. Klockan är halv två och jag har legat och vridit mig i sängen i tre och en halv timme. Nu ångrar jag bittert att jag stack till gymmet tidigare idag. Jag vill bara sova! De där endorfinerna gör mig hög som en heliumballong och jag far upp mot rymden utan slut.

Jag är inte stressad över att jag inte somnar, nej, det udda med min sömnlöshet är att jag blir stressad över att det är så tråkigt att vara vaken när resten av världen sover. Jag vill också åka till Drömlandet och titta på enhörningar och gifta mig med Thomas Ravelli! Det är tråkigt här i verkligheten. Jättetråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar