onsdag 10 november 2010

...men helgen var i alla fall trevlig!

Det nya sköljmedlet doftar ljuvligt, men det hjälper inte. Dagen kunde varit en skön dag, men den förstördes av an klump i magen, stress och ångest inför skolan, olust inför livet och en hel del tårar på det.

Köpte the sims 3 igår för att muntra upp mig själv och återuppliva gamla minnen. Men spelet var tråkigt men lyckades ändå äta upp flera timmar av min tid igår kväll, och simmarna tog sig in i mina drömmar. Köpte en lussebulle (årets första) nyss, men den var degig och klumpen i magen fick sällskap av en riktig klump.

Var på visning på en hyreslägenhet jag ändå inte kommer få, som trots att den låg på 7:e våningen vid hornstull med utsikt över stadens tak och kyrktorn lyckades vara deprimerande. Huset var för stort och korridorerna var för långa. Öststatskänsla.

Paniken över att bo i ett kaos i resväskor i ett hem som inte är mitt eget knackar på min axel hårdare och hårdare för varje dag som går. Jag har nog med kaos i mitt huvud.

Drog på mig en nytvättad tröja som doftar underbart och har samma färg som en blodapelsin, men den muntrar bara upp mig marginellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar