onsdag 17 november 2010

Ola!

Härom dagen fick jag en överdos av Ola Rapace. Han var med i efter 10 med Alexandra Pascalidou (skönt att slippa Malou, den gamla haggan. Om än bara för en vecka), David Hellenius hörna och Skavlan. Slutsats av detta: alla intervjuare ställer samma frågor (om skilsmässan och bad-boy imagen) och det måste vara jäkligt tröttsamt att svara på samma frågor dag ut och dag in. Men den viktigaste lärdomen jag drog var att Ola Rapace är jävligt het! Här tänkte jag lägga upp en snygg bild på karln men han verkar inte vara fotogenique av bilderna på google att döma. Synd. Han har ju inte alltid varit snygg, han var väl med i Beck eller Wallander förut? Inte snygg. Lite mushroom-frilla och skinnjacka i modell 80-tal och tre storlekat för stor.

Men nu, vilken karl! Manlig, skäggstubbig och sjukt charmig speciellt när han ler!


OBS! Ignorera den där kvinnan vid hans sida, hon är ute ur bilden. OBS!!

Känner mig som en fjortis när jag sitter och googlar på hans namn. Karln är hela 17 (!!) år äldre än mig! Men det är ju något med skäggstubb, små skrattrynkor vid ögonen och gråsprängt hår alltså...

Dagens tantsnusk!
Nu blire plugg och jobb.

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar