lördag 30 oktober 2010

Friday night, Party night, Disco in the Classroom!

Vad det var trevligt igår samtliga Läderbyxor! Vin och ost är en fin kombination. Jag blev alldeles lagom på örat innan jag satte mig i min taxi och rullade hemåt Essingen framåt småtimmarna. Och jag kan inte komma ifrån att jag aldrig mår så bra som jag gör när vi är alla tillsammans!

Jag säger bara: Nu pirrade det till i min lilla spöksnopp!

Sexey var dock inte riktigt lika pigg som hon brukar, där i kroppen men inte i huvudet. Ibland tänker jag att det är synd att Mr. Upptagen gör så mot henne, men så kommer jag på att hon faktiskt också låter honom göra det. Det är tillräckligt för att jag ska lita på att hon vet vad hon gör, och veta att hon kommer komma tillbaka.

Men jag hoppas att hon gör det utan honom, för han utnyttjar hennes godhet och för det ska jag alltid avsky honom.

Oj, nu måste jag springa ner till jobbet! Får skriva mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar