onsdag 13 oktober 2010

Dåliga var ordet

Det har inte varit någon vidare fart på den här bloggen på sistone, men nu blir det andra bullar!

Jag har haft ganska så fullt upp lately, det har varit inlämningar och redovisningar i skolan och jobb. Jobb ja. Känns skönt att jobba faktiskt, och det här med extrajobb är en bra grej, för man hinner liksom inte bli så där less som man kan bli på heltidsjobb i och med att man inte är där så hiskeligt mycket! Igår hade vi after work med jobbet och det var riktigt trevligt! Dock var jag hungrig som en gnu men dövade hungern med öl. (Bara 3 st) Detta resulterade i att jag vaknade kl 6 i morse med en hunger som hette duga! Imorgon blir det jobb igen, men innan dess skola som vanligt. Det är mycket nu!

Letar lägenhet, så om någon har någon liten lya med hyfsat låg hyra på lager, let me know! (Eller om någon vill ge mig 3 miljoner så att jag kan köpa mig en etta på söder går det bra det med)

Länge sedan man såg dig, Drugey, det måste det bli ändring på!

Måste gå, fick ett samtal......

Ha dä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar