tisdag 12 oktober 2010

We've been bad.

Jag vet inte vad som har hänt med mig själv men jag har blivit en så förfärlig plugghäst sedan jag började på Konstfack. Ibland får man påbörja sina dagar med att ge sig själv en snyting - tjoff - mitt i fejset för att komma ihåg att det finns andra saker i detta jordeliv. Igår hade vi vernissage och det var superskönt att få bara lämna våra mer eller mindre bra projekt i ett tomt vitt rum med bra belysning. Lite som jag tror att det känns att kräkas (men inte vet säkert eftersom jag inte kräks).

Så nu är jag tillbaka i en vecka eller två innan nästa projektredovisning drar igång. Jag hoppas att vi kan träffas och ta en lunch eller en fika snart allihop! Eftersom vi alla varit så värdelösa på att skriva här på läderbyxan behöver jag information om vad som sker i era liv. Det känns tomt att inte veta varenda liten detalj. Ge mig något, snälla. Let's all be good for a short period of time. Let's write on Laderbyxan! Åtminstone en vecka, innan vi blir dåliga igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar