onsdag 2 juni 2010

sol:)

Å vad det är härligt med sol!

Sista tiden har jag tagit det rätt lugnt, varit hos frissan och blivit ännu ljusare,druckit rosé med nerdey och hennes teaterapor på söders klippor,bowlat,golfat, ätit tapas osv.

Vad gäller viner så har jag två favvosar!

Chianti! italiensk vin... lite kuriosa är att Hannibal lector drack det till sina lik ha ha ha.. mmmums!

Sedan har vi trapiche, ett argentinskt vin som legat på ekfat... mumma!

Ett billigt rosé som var helt okej på tetra heter Rosie!

Ikväll ska jag ut och springa min första runda i år utom hus...det blir tungt men det är vackert väder och det känns skönt:)

I morgon på natten till fredag åker jag till Berlin!Jäklar vad roligt det ska bli:)

Här kommer det roligaste klippe tjag sett på länge:)
såå min humor



//sexey">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar