onsdag 9 juni 2010

Bröllopstankar.

Nu är det tio dagar kvar till det Kongliga bröllopet. Jag tycker det är lite spännande, lite som melodifestivalen gone wild. Hela bröllopshetsen definierar hur jag absolut inte vill att mitt eget eventuella bröllop någon gång i framtiden ska vara. Det måste vara hemskt att vara Victoria och Daniel! Jag skulle få diarré med tanken bara av att veta att en hel nation tittar på mig.

Vad gör de om det händer, bara fortsätter att rulla kamerorna? Låtsas som ingenting? Jag skulle behöva droger för att kunna genomföra ett kungligt bröllop. Tunga droger, men så är jag Drugey också.

Mina första fotbollsår gick ut på att spå mina fotbollskompisar i gruset på fotbollsplanen. Minns ni hur man gjorde det? En ruta indelad i fyra mindre där man först skrev fyra killars namn och sedan lottade ut en lycklig vinnare. Sedan var det alltid nödvändigt att veta i vilka kläder man skulle gifta sig: brudklänning, kycklingdräkt, naken eller i vanliga kläder. Oavsett vilken kille jag fick skulle jag alltid gifta mig naken. Faktum är att jag föredrar det framför att gifta mig kungligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar