torsdag 17 juni 2010

Berliiin,sthlm,jobb....


Hej på er girls!

Nu är jag sedan ett tag tillbaka i sthlm!
Berlin var ju helt sinnesjukt! Var ute på de BÄSTA klubbarna i hela världen faktikst. Watergate och XXX var heelt underbara! Musiken :tung house...trampa hela natten till kl 8 på morgonen! Sova 3 h och dra sig upp för att i 30 graders värme i skuggan, cykla genom stan och njuta av god mat och härlig stadsrytm!
Helt fucking amazing var det:) Helt slut kom jag hem och har haft fullt upp med jobb 1 och 2 samt massor på kvällarna.

Träffade nerdey och cooley i söndags. Såg filmen Dear John...snyft snyft romantik! Mycket snygg kille den där John...yammi!

Och som jag har saknat er tjejer! Och vilket partyhumör jag är på nu!!
Däremot halvpank(som vanligt)efter Berlinresan hihi. Men det var det värt!

Igår träffade jag Mr Hello på lunch för att få tillbaka min telefon(vilket jag inte fick då han behövde den längre och jag tyckte det var okej).Han bjöd på lunch på van der nootska palatset...superfin innergård i solen med goood mat! Det var lite stelt men vi hade roligt och ahn satt och pratade med en fluga som han skulle ´dressera?!!? okej?! Anyway, det var trevligt och inte så krystat.Skönt att känna att jag inte känner saknad av honom! känner fler negativa saker än positiva!

Jobbet har varit katastrof, orkar inte prata/skriva om det just nu. Men det har nu löst sig och jag är nästan proffs på kreditnanalystik!yeey!
Jag och Mr Hello kom hade en diskussion igår och kom fram till att vi båda jobbar med saker vi hatar egentligen. Imitt fall siffror...och hans fall text. Jag är en språk och kulturtjej...lite abstrakta saker mer... siffror böööhöö vad tråkigt!Men kom fram till att jag helst jobbar med sådant för att det är en utmaning! och det: Me likey!

Tjejor! Vi ses ikväll! Svampen kl 18:00!

puss
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar