måndag 7 juni 2010

Sjuk igen.


Jag har haft en superaktiv och jättetrevlig helg. I torsdags var jag på studentmottagning, i fredags hade vi körrep och i lördags hade vi jubileumskonsert och dunderfest. Igår morse kände jag mig lite seg så jag tog en alvedon och åkte på min lillasysters kalas och min sambos fasters avtackning (pensionering, om det inte vore för att hon är typen som kommer arbeta tills hon checkar in hos Fader Vår som är i himmelen). Det gick bra alltihop, till vi kom hem och jag började frysa. Och som jag frös! När jag tog tempen stod den på 39 graders feber. Igen.

Jag vill inte vara sjuk mer. Det känns som om jag missar hela poängen med den här årstiden när allt bara handlar om att sova bort feber och dödshosta. Sexey, vad fick du göra när du hostade sönder dina revben? Jag vill ha ett piller eller nåt. Nånting som får mig att sluta vara sjuk och börja vara awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar