fredag 4 juni 2010

Hej jag är ett klanrarsel

Ja, här satt jag, alldeles redo att börja tentera. Klockan slår 09:00 men tentan kommer inte upp. 09:01. 09:02. Ingen tenta.

Då tittar jag på datumet. Står det inte 5/6 tror du? JO! I min kalender har jag skrivit in för flera månader sedan att tentan är idag, 4/6. Jag brukar ha bra koll på grejer, kalendern och listor är liksom min grej. Men inte nu, nehepp. Detta innebär att vi inte kan åka till Santorini imorgon som planerat! Boka resa dagen efter kanske ni tänker då. Men vi skulle åka just till Santorini för att min killes bror och hans tjej ska också dit samtidigt.

Så nu måste jag välja: åka till Santorini och skriva tentan i Augusti, eller skriva tentan imorgon och åka någon annanstans själva på söndag eller måndag.

HELP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar