onsdag 16 juni 2010

Frustration!

Som jag hade på känn.. visste att det var ngt som skulle gå snett. Tydligen är jag inte behörig sökande för att jag saknar 15 poäng i redovisning och 7,5 poäng finans. MEN, efter lite korrespondens med uppsalas studievägledare verkar det som dessa kurser VISST ingår i det jag har läst! Kruxet ligger i att det inte står uttryckligen på mina betyg vad 30 p företagsekonomi innebär, och danskarna bad aldrig om kursbeskrivning utan stryker en bara för det är väl enklare! BLÄÄÄ jag orkar inte mecka! Vet folk som hade samma problem förra året och som kom in efter mkt tjat och diskussioner. Så nu står jag inför valet, ligga på och verkligen anstränga mig för att försöka komma in, eller att helt börja tänka i nya banor...

Annars består min tillvaro av mkt jobb. Flyttlasset från Uppsala gick i lördags, så nu är jag Sthlmsbo på heltid. Hoppas verkligen att du mår bättre drugey!! Och cooley, lät helt wunderbart med greklandet, du gjorde verkligen helt rätt som skippade tentan!
Är lite sugen på en sväng till trädgården eller ngt snart, vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar