måndag 14 juni 2010

Santorini

Tentan hoppade jag över och drog till Santorini istället! Riktigt najs faktiskt. En vecka av sol, bad, läsning och sömn! Det var en väldigt fin ö måste jag säga. Vi hyrde en fyrhjuling och brände runt på ön en dag. Avslutade med en stilig solnedgång i Oja på norra sidan av ön. Inte fy skam!

Läste bland annat ut boken Shutter Island, patient 67. Den som kommit på film nu med Leonardo Di Caprio. Mycket bra bok, läs!!

Idag gjorde jag min halkbanekörning inför körkortet. Sjukt kul! Bränna på i 100 blås och väja för en "älg" när det är fejkat snorhalt. Bilen spinner några varv kan jag meddela! Det kändes precis som pop-expressen! Tur att man även fick lite nöje för de där 1600 kronorna man pungade ut för 3 timmar... Detta var sista obligatoriumet innan uppkörningen! Nu är det bara frågan om jag är redo osv. Måste plugga teori,hej och hå!

Nu är jag skitsugen på utgång! Vill träffa er och alla vännerna som återvänt från sina små studentstäder!

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar