onsdag 4 maj 2011

vart tog våren vägen?

Vaknade till stoora snöflingor igår...
Ville bara dra ner persiennerna och somna om!Vakna upp till sol och fågelkvitter.

Ingenting särskillt händer just nu, Leifi ringde igår och jag svarade
"a, det är Toni" varav han blev lite stött...det var mitt sätt att säga
" du,jag är inte pantad,jag fattar vad du håller på med"
Vi ska ligga på torsdag hade jag tänkt.
Orkar inte bry mig när mina behov tar över;)
Nä,men vi ska faktiskt till Östermalmshallarna och äta ostron,för det har jag inte gjort ännu! Sen ska vi väl hem och kräkas ikapp ha ha ha

På lördag hoppas jag att ni vill med till djurgården med gympaskor och gå en trudelutt:)Med en kaffe i handen! Fy fan va mysigt:)
Nerdey jobbar så hon kan tyvär inte komma med, men Drugey och Cooley har svarat ja:)
det gläder mig!

Tack att ni kom och gjorde valborg hos mig!
Superkul!
När solen vill titta fram igen så får vi dra ut och skaka våra rumpor på solidaritet eller kåken!

Jag hjälper till och ordnar en stor fest till saga motions 100 års dag!
Kommer bli massor med skoj med det! Kommer boll aidéer med er!Behöver det!

Hoppas våren/sommaren kommer tillbaka snart:) det ska bli 16 på lördag och sol!
perfekt till vår promenad!

kram
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar