lördag 7 maj 2011

Starkt solsken och trötta ögon.

Nu har jag precis vaknat efter igår och jag måste säga tack, tack, tack och tack för att det blev så enastående roligt! Det är värt en tröttdag idag, helt klart. För er som inte är läderbyxor så var vi igår ute hela gänget och gjorde stan farlig. När jag, efter en mycket lyckad tantmiddag vid lappskärsberget, anslöt till gänget var de på Olssons Skor på Odengatan och där hände det grejer fram till stängning. Såg precis att vi dykt upp på finest, eller snarare: Ni och mina glasögon! Tror att fotografen kände en viss dragningskraft till Emil och fick för sig att mina bröst på något sätt skulle vara i vägen för detta. Lika bra att se till att de åtminstone inte hamnade på bild! Vad säger ni om den konspirationsteorin?I fredags var det också saker på gång, även om det bara var jag, Nördey och Sexey som var tillsammans. Då var det fest på Calle Flygare och vi såg både gamla och nya nunor i lokalen. Av olika anledningar slutade det med att min karl och mitt ex hakade på och sedan även följde med mig hem. Det låter lite devil's threeway över det hela men det kan jag klargöra direkt att så är det inte. Jonas sov på soffan och en meter och sjuttio centimeter över honom sov jag och Marc'O. På morgon åt vi våfflor och gick ett varv runt Essingen i kalasvädret. Även om bara lite drygt hälften av helgen har gått så har jag haft en kanonhelg. En magsjuka skulle kunna dyka upp nu och det skulle ändå inte förändra saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar