tisdag 31 augusti 2010

svullen skolstart!

Om ni bara visste vad jag ser fram emot det här året på Calle!En klass på endast 7 personer som ska sätta upp nu närmast en barnproduktion till hösten. Sedan blir det ennu en tungviktare till våren för de vuxna (:

Jag har så mycket inspiration och idéer... Vart kom dem ifrån liksom? Och jag har även bestämt mig för att inte jobba lika mycket som jag gjorde förra året. Högst 3-4 ggr i veckan. Men helst 2 (: Här ska satsas på teatern jeäää!

Så fint att höra att alla börjar komma i ordning för det här året.

Helgen var en blöt historia. Inte festat så "hårt" på väldigt länge. Jag säger bara PARTYBUSS!! I denna party buss finns ett enda stort dansgolv och rökmaskin och laserstrålar och dunka dunka!! Så transporterades vi från en grym fest som min kollega på jobbet fixat till White room. Good! har så ont i kroppen efter allt dansande hahaha!sen lördagen var det middag på Sheraton Hotel där pojkvännens kompis jobbade och fixa halva priset på allt.. helt ok bakis mat liksom hehe! Sen var det baren till småtimmarna igen.

Men nu är det lugna gatan igen...

puss/nerdey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar