måndag 30 augusti 2010

Färdigflyttad och redo för höst!

Känns som att jag över en natt bara kastades in i hösten! Jag och pöjken flyttade till lägenheten vi ska hyra under hösten i fredagskväll, och som på beställning sjönk temperaturen. Helgen har ägnats åt diverse fixande här "hemma" (har inte riktigt vant mig vid att vi faktiskt bor här!) och nu när jag börjar vänja mig vid tanken på att jobba hela terminen känner jag mig redo att göra utrymme för hösten!

OCH, som back-up (om nu ngt skulle skita sig med jobb) har jag även bestämt mig för att plugga på halvfart. Så.. trott eller ej, men DRUGEY! Kommer att göra dej sällskap i Konstfacks härliga lokaler en eftermiddag i veckan! Hade man ju inte kunnat tro om mig! =) Inte för att det är ngt speciellt "konst"-igt jag ska läsa, kursen heter Trendspotting and Future Thinking och hålls av SSES. http://www.sses.se/education/courses/trendspotting-and-future-thinking

Kursstart imorgon, ska bli riktigt skoj! Så kul att höra att det verkar bra efter första dagen Drugey! Nu när vi är inflyttade och har allt på plats ska jag jobba för att bli ett bättre byxben också. Höst, here I come!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar