tisdag 31 augusti 2010

Kuckilurr

Hej alle!

Ny termin! Känns inte alls som när man var liten och köpte nya pennor, ny ryggsäck osv för att vara förberedd. Inte heller som i gymnasiet när man var lite pirrig i magen och förväntansfull att träffa alla igen efter sommaren. Nu är det mest bara att man går dit och finner sig i läget. Var på universitetet igår på min första dag på höstterminen. Ska bli lite kuligt denna termin, vi har ju varit så jädrans många tidigare på kurserna, typ 500 pers. Nu är vi kanske 80 st i och med att vi har delats in efter de inriktningar man valt. Så det är vi marknadsförare plus managementstudenterna. Blir iaf lite mindre och mer personligt, det ser jag fram emot!

Jag har under sommaren läst in en halv termin, och i lördags tentade jag av ytterligare 15 hp i juridik vilket innebär att jag har läst in en termin, så förutsatt att jag klarar juridiktentan så har jag bara 1,5 år kvar istället för 2 år som jag egentligen hade haft till min civilekonomexamen! Känns riktigt bra faktiskt! Fasar dock redan för sista terminen som ska upptas av uppsatsskrivande endast. Herre liksom... I ett halvår! Blä. Ångest.

Mitt körkort har kommit nu, så jag ska hämta ut det på posten idag hade jag tänkt. Kanske förstår jag då att jag faktiskt har körkort och inte bryter mot lagen när jag kör själv, haha!

Nu blire frulle med hembakt bröd och kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar