fredag 27 augusti 2010

blond goes brunette!!

Hej tjejer!

Det fan länge sedan alltså!

Det har hänt så sjuk mycket och jag kan inte uppdatera allt:)
Min fråga "blondes have for fun" är det så? Jag har blivigt mörkbrunett och ska ikväll ut och fira syrrans 30 årsdag! känner redan nu att jag drar till mig lika många blickari tunnelbanan som förut iaf;) ett gott tecken!Får se hur det går ikväll på il ristorante!
Ska vi ses i helgen eller?! Ska ni komma hem till mig och mysa elelr vill nu it och röja?!

Drugey!Tack för en sjukt härlig kväll förra helgen:)Jag blev plakat och det var trevligt hehe.Inte ofta jag blir det på sistonde.

Läderbyxor!Sexey ska till London en del framöver...bara så ni vet...
Jobbet kallar. Får gå in i detalj mer sen.

Sexey vill träffa ny man!Har ni någonting att erbjuda!Set me up for a blind date!Det vore ju huuur kul somhelst!Kom på någon som ni tror skulle passa mig typ kompisar elelr kompis kompis elelr sambos kompis bror hahaha NÅGON ska ni väl kunna luska fram?! Det är ert mission till mig tjejer!

Har enormt mycket på jobbet nu! måste dutta vidare i mina reskontror....
Steg upp kl 4.20 imorse då jag öppnade på gymmet,lagom trött kan jag säga!

Drugey,apropå hårväxt!! Nu är det dags för en helrenovering a Sexeys kropp!
Vaxa muttbaun,scrubba hela kroppen,noppa ögonbryn,fila fötter,måla naglar...instant repair! Sen måste här tränas!
Ska springa tjejmilen...öööh inte sprungit på 3 månader typ!Jag ska ta mig runt vare sig jag springer eller går iaf:)

Ciao bellas!

XOxo ;)
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar