måndag 30 augusti 2010

Konstfack.

Så i natt sov jag nästan ingenting. Istället låg jag och skruvade mig i sängen och försökte tänka igenom varenda aspekt av vad jag skulle göra idag. Så här i efterhand känns det befängt, men i natt var det världens viktigaste uppgift att lösa: Hur man passar in på Konstfack. Det visar sig att Konstfack råkar vara en vänlig plats. Min klass består av sexton personer och de flesta verkar hemskt rara. Vi slänger oss direkt in i en rätt proppad delkurs i designhistoria, och det känns fint att få läsa någonting roligt efter tre år. Och allt är så snyggt och fräscht! Man känner sig som ett vandrande konstverk. En annan bra grej med Konstfack är att det ligger en tunnelbanestation ifrån Sexey. Jag ser framemot att bli bjuden på middag i höst! Som alla redan vet är det de enda tillfällena jag fyller på min kropp med näringsämnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar