torsdag 26 augusti 2010

Snusk!

Vi har redan skrivit fler inlägg denna månad än förra! Med tanke på att vi bara skrev sex inlägg i juli kan det knappast ses som en bedrift, men jag tänkte i min fantasi att det vore grymt kul om vi kunde slå juni med dess sjutton inlägg nu i augusti. Only nine more to go! Kom igen nu mina medbyxor, dela med er av era liv!

I mitt liv händer inte så där gör mycket för tillfället. Jag försöker styra upp min träning något eftersom jag tagit sommarlov och förlorat all min kondition. Hittills har det inte gått något vidare. Jag sätter på mig mina träningskläder men tränar inte. Det är skamligt. Idag ska jag dock göra någonting åt det. Ska bara slappa lite först...På tal om annat jag har lyckats med under mitt sommarlov så är det att sluta vara hygienisk. Jag är snuskig mest för jämnan. Jag tror att det kan ha med mina bristande träningsrutiner att göra - för när jag inte tränar har jag ingen legitim anledning att duscha. Jag känner att detta har blivit något av ett problem eftersom jag slutat känna min egen svettlukt.

Jag närmar mig sakta att bli den där håriga kvinnan som lever ensam med sina katter och inte vågar gå ut. Det börjar krävas en förändring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar