onsdag 8 december 2010

sportig? hahahaha!!




Klockan sju i går kväll ringde mobilen

-hej kan du komma på en provfilmning för ett viss drickbar energigivande produkt som ska va bra för hälsan typ! Kan du cykla? Är de en sportig tjej? kan du cykla stadigt på snö och is?

Eftersom min fina partner står och viftar med tummen upp om att jag kan allt det där så tackar jag ja! Fan vad gav jag mig in på? Har ju barnföreställning på morgonen och ska upp klockan 5! Får mailat repliker som ska sitta till provfilmingen.

Efter psyk attack tidig morgon med att packa in rekvisita i truck och cirkus gänget kört vårt i en skola var det psyk bryt bråttom in till stan.

Det första vi testar framför kameran är att jag kan cykla i vinterväder.....tror ni inte att jag ramlar av och som grädden på moset kommer jag inte riktigt upp heller, utan ligger intrasslad i hjul och vantar och har energigivande drycken i ena mungipan lite dreglandes.

Fan!

Nästa vecka ska cirkus gänget i väg på Silja Galaxy 24h! Längtar....

Längtar även efter er, vad gör ni nu i helgen?

/nerdey

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar