torsdag 23 december 2010

jul!

Hej på er läderbyxor!

Det var eviheters evigheter sedna jag bloggade... beror på att jag haft det jävligt tungt på nya jobbet.MEN nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb och livet är lättare:)

Pappsen har genomgått sin prostatacancer operation och det blir en lugn jul på Mariatorget för mig! Vad gör ni under jul? Vet att Nerdey är i solen och myser med familjen:)

Tittar i min mailbox och ser meddelanden från potetiella pojkvänner som flörtar för fulla muggar! Hohoho vad trevligt!
Mr upptagen trånar, mr snyygjohan vill hämta mig från jobbet och ha en snabbis och Mr Leif vill träna i mellandagarna. Filip från MO cyckle vill ses i mellandagarna, Jonatan (mörka killen) vill också ses i mellandagarna samt en kille som hittat mig på fejjan paul...också en härlig kille!

Jaa ni! Kommer jag bli den eviga singeln i gänget?Nää skyffla över the good guys till mig så jag hittar en trygg bra kille!

Har ni varit snälla i år? blir det några klappar tro?
Jag har en klapp kvar...pappsens klapp. Vet inte vad jag ska köpa! Ska ta mig en tur till Ringen och hitta någonting fint till finaste pappan!

Jag har såå mcyket knasigheter att berätta om men det tycker jag vi tar över en middag i mellandagarna?Vad säge rni om det?
Jag vill ju höra allt om er !!!

Puss
//Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar