fredag 16 juli 2010

Sommarhetta, långa nätter,semester

Kära läderbrallor!

Sitter på jobbet och hr faktikt en del att stå i! Många är på semester och jag sitter nästan ensam här i frysboxen(AC).
Värmen är som om att vi bodde i ett medelhavsland! Helt underbart! Däremot det här med att jobba när det är såhär varmt?! Alltså jag lägge rmig int eför ekl 01 på natten för attd et finns så mycket att göra i värmen och så kan man inte sova när det är så varmt!

Ikväll ska jag träffa gamla Mickepicke som jag dateade ett tag för 2 år sedan!Han ska bjuda på picknick! Jag har sagt att Nerdey ska fira sin födsis så jag måste gå kl 19.... snacka om att gå dit bara för att få det gjort!(jag har nämligen avbokat 10 av 10 gånger tidigare...illa!)

Igår hände någonting väldigt jobbigt, som ni vet(läderbyxor) så är situationen med min bror lite klurig. Igår var vi på födsismiddag åt både honom och mig... det slutade med bråk och tårar och jag fruktar det värsta för min bror. Måste komma på ett sätt att hjälpa honom!men han lyssnar inte.
När det kommer till ens syskon och föräldrar så gör det fruktansvärt ont om de inte mår bra.

Tjejer! Ska vi ses i nästa vecka?!

ooh just det! Jag har kommit på masor med fantasier jag ska ta ut på MR Hello....

har gått 3 veckor utan sex...gaaaad!
puss!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar