onsdag 7 juli 2010

länge sedan sist

Det var ju evigheter sedan jag skrev på bloggen sist...
Hur ska jag möjligen uppdatera allt som hänt i mitt liv??
Jga kan ju sammanfatta kort med att jag har haft väldigt mycket att göra!
Fest nästan varje kväll,jobb som fått mig att gråta så stresigtd et varit, kärleksfronten har ocksåm varit tuff.

Fotbollsgolf,nakenbad,berget(fest),anchor, födelsedag,midsommar,knappt något sex... mr hello,mr upptagen, läderbyxantjejerna-drugey som förvunnit??hur mår du vännen??

Alltså! jag kan bara inte berätt allt:) det får bli att jag berättar from idag:)!

Idag sitter jag på jobbet och rullar tummarna lite, då bokslutet är igång och rekontrorna är stängda. Imorgon kommer det bli eld i baken på mig!
Igår firade vi min födsis på lidingö med cooley och nerdey...grillade och drack lite vin och snackade skit till småtimmarna..vilket gjorde det svårt att komma upp imorse!!väldigt trevligt!Tack tjejor:)

Jag blev även bjuden på Grand hotels veranda på lunch av en mr Hello...nami nami säger jag bara! Vi tränade stenhårt innan på gymmet och det var skoj. Tills han droppade sitt förslag om en relation som jag int egår med på riktigt, tror jag.
KOrt och gott en slags KK relation där jag varannar gång ska leva ut mina fantaier ocg varannan gång hans...eeeh? okej?! kom igen mannen! Jag lever ut mina fantasier utan att behöva ett jäkla schema! Tjejerna och jag funderade igår på om vi skulle skoja lite med honom...att jag drar med tejejerna iklädda typ clownmasker och leve ut "min fantasi" om att ha sex med vadå?!två tjejclowner och en tjejclown! HA HA HA!

Not gonna happen!
Ikväll ska Sexey städ aoch bada i poolen, kolla fotboll och laga mat!

Over and out för idag!

puss!
//Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar